قلعه‌نویی: من و دایی دلمان برای فوتبال می‌سوزد

Pesarane Aftab

فرزندان تاریخ تقدیم می کنند.......

اگر من و علی دایی درباره توپ‌ها حرف می‌زنیم منفعتی نداریم فقط دلمان می‌سوزد برای اینکه چرا ایرانی‌ها با این هم لیاقت با چنین چیزهایی مواجه می‌شوند

قلعه‌نویی: من و دایی دلمان برای فوتبال می‌سوزد

تصاویر پخش شده در برنامه نود درباره نوع آماده‌سازی چمن ورزشگاه، تأسف و عصبانیت سرمربی استقلال را در پی داشته است. امیر قلعه‌نویی صبح فردای برنامه نود در مصاحبه با رادیو ورزش می‌گوید: متاسفم که ورزشگا‌ه‌های ما از جمله همین حافظیه چنین اشکالات بزرگی دارند. در حال حاضر سخت‌افزارهای موجود در شأن ایرانی و ایرانیان نیست.

قلعه‌نویی سپس به موضوع توپ‌های لیگ برتر اشاره کرده و می‌گوید:‌ اگر من و علی دایی درباره توپ‌ها حرف می‌زنیم منفعتی نداریم فقط دلمان می‌سوزد برای اینکه چرا ایرانی‌ها با این هم لیاقت با چنین چیزهایی مواجه می‌شوند جایگاه ایران وایرانی خیلی بالاتر از این‌هاست نه اینکه هر که هر چه دلش می‌خواهد به ما تحمیل کند. چه اشکالی دارد که ما از توپ‌هایی استفاده کنید که در همه جای دنیا در بازی‌های رسمی از آنها استفاده می‌شود.
قلعه‌نویی دیروز با واکنش کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مواجه شده و تهدید آنها که در مورد اظهارنظر توپ‌ها برایش دردسر می‌شود. اتفاقی که البته بعید است در مورد این دو مربی معروف رخ بدهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:,

] [ 18:40 ] [ محمد رضا خورشیدی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه